...egy
rendhagyó
bringás
°blog
...szerelés, elmélkedés, történet, vélemény, tuning, dekoráció, ötlet, túra, hack
{!}
#Csapatépítés: Tagfelvétel :)
túra, bringázás, csapat, tagság, bővítés, jelentkezésKiemelt felhívás
Nem is olyan rég azon gondolkoztam, hogy szervezni kellene saját "bringatúrát". Mármint egy kisebb-nagyobb csapattal. Viszont ez nem is olyan egyszerű... Vagy mégis? Aztán végül ezt a gondolatot kicsit félretettem egyéb dolgok miatt. Aztán újra előjött a gondolat, de picit másabb szemszögből közelítettem meg. Inkább egy kis csapatot (3-4 fő) verbuválnék magam köré és lehetőleg folyamatosan mennénk majd tekerni / túrázni. Tehát a bringás haveri körömet bővíteném úgymond. ...
Ha érdekel, klikkre folytatódik!
A lényeg, hogy strapabíró
terepbringás személyt keresek, aki csatlakozna a hosszabb túráimhoz. Olyan valaki az ideális, aki bírja a hosszabb távokat és a változó terepen való közlekedést. (Általában 50-100 km-es távok) Fontos, hogy ne jelentsen gondot a salakos úton, földúton, erdőn-mezőn át, vagy akár a kanálisok mentén való haladás se. (A bicajodat ne féltsd a sártól sem! :))
Én ezeket preferálom a forgalmas utak helyett. De azért előfordul bringaúton és aszfalt úton való közlekedés is.
A "túráinkat" igazából vehetjük csak sima biciklizésnek is, amik néha cél nélküliek (csak megyünk és megyünk... és útközben találjuk ki merre fordulunk), néha pedig ténylegesen el akarunk jutni valahova. (lásd:
túraútvonalaim) Ezek általában fél (vagy akár egy is lehet) napos események délutáni(?) indulással. Tempónk nem sietős, általában 20-25 km/h-val haladunk a haladós részeken. Vizet tankolni és enni (hozott ételt) megállunk többször is.
Tavasztól őszig (Április/Május - Október) tart nálam is a túrázós időszak A túrák gyakorisága csak tőlünk függ.
Erre a címre írhatsz ezzel kapcsolatban. Vagy az oldalsó sávban lásd a kapcsolat részt.
#127
Térségi bringautak
túra, tervek, információ, fejlesztések, kerékpárút, 2021, új év2021 / Január
Sokáig nem foglalkoztatott, hogy most van-e, vagy nincs bringaút és pláne, hogy merre. Aztán ténylegesen elkezdtem túrázni és egy idő után már másképpen álltam a témához. Ugyanis, hogy minél messzebbre jussak, tényleg jó, hogy szeparált bringaúton is el lehet jutni bizonyos helyekre. Hiába jobban kedvelem a földutakat és erdős kerekezést, de úgy nem mindig tudok (terep) útvonalat a céljaimhoz. Pláne úgy, hogy már kinövöm a saját megyémet lassan.
Hírekben is egyre több bringaút fejlesztést olvasok és látok, hiszen nagy divat lett ez a kerékpárút építés. (nyilván csak az EU-s pályázatok miatt) Néhány újabb most így hirtelen a megyéből:
- Biri és Balkány között (kész)
- Timár és Balsa között (talán már kész)
- Nagykálló és Napkor között (egyes részeken már készen van)
- Nyírbátor és Máriapócs között (2021-ben majd)
Meg aztán ismét van egy halom tervem (túrák) az idei évre, bár még tavalyról is maradt pár, amit be kell pótolnom. Lehet megint túlvállalom magam, de sebaj. Pl már majdnem el lehet jutni Debrecenig a Nyíregyháza-Nagykálló-Balkány-Nyíradony vonalon. Csak Balkány és Nyíradony között nincs még összeköttetés. Ha Debrecenig eljutok, onnan simán tovább tudnék menni Derecske-Berettyóújfalu-Szeghalom vonalon. Vagy Nagyvárad felé is. Vagy akár még tovább (Szeged, stb). Esetleg Nyíradonytól a másik irányba: Nyíradony-Nyírmihálydi-Nyírbogát-Nyírbátor-Nyírcsászári-Nyírmeggyes-Mátészalka ... egészen Csengerig. Sőt, valójában Szatmárnémetig tart a bringaút. Ez így összesen 130 Km lenne már. Ami oda-vissza azért nem piskóta. Nekem még fel kell nőnöm ehhez, mert ez így bizony 2 napos túra lenne. És ilyen távolságokat pláne nem mennék egyedül már. Na de amíg találok egy új tekerőtársat, addig vannak más útvonalak, amiket bejárok addig is.
Kapcsolódó bejegyzés:
Városi bringautak